KIA-index släpper unik rapport

KIAindex-rapport

Hur mycket har digitalt växt i år? Använder någon desktop längre? Vilka sajter växer mest? Hur går det för bil- och motorsajterna? Det kommer du att få svar på i en kommande exklusiv rapport från KIA-index.

– KIA-index är en guldgruva med otroligt mycket data som går att analysera. Flera publicister har efterfrågat en ordentlig analys över utvecklingen på svenska sajter och vi har därför tagit fram en kvartalsrapport där vi jämför utvecklingen för Q1 2017 jämfört med Q1 2016. Detta så att man ska kunna se hur mycket det digitala annonsutrymmet i Sverige har vuxit, kommenterar Peter Mackhé, chef KIA-index.

Kostnadsfritt för KIA-index kunder
Den kompletta rapporten släpps den 4 maj, komplett med insikter om hur den digitala annonsutvecklingen i Sverige såg ut under Q1 2017. Rapporten är kostnadsfri för alla sajter som är listade på KIA-index. För övriga kostar rapporten 995 kronor. Du kan redan nu anmäla intresse att få rapporten till Tobias Hedström via e-post.