Frida förlagschef: Paketlösningar är win!

Varje vecka tar vi pulsen på två spännande sajter eller nätverk som listas på KIA-index i #KIAkollen. Vi har pratat med Anders Juhlin, Förlagschef, Frida Förlag.

Hej Anders! Hur arbetar ni för att skapa ett så stort värde som möjligt för annonsörerna?

– Vi är otroligt lyhörda mot kundens önskemål och specifika behov och vi hjälper alltid till att skräddarsy lösningar som passar både målgrupp och kund. Till det använder vi samtliga av våra kanaler och medietyper. Paketlösningar är win. Vi är inte nöjda förrän kunden är nöjd.

Hur har beteendet hos era besökare förändrats under de senaste åren?

– Besökarna är fler, de kommer oftare och stannar längre.

Varför har ni valt att listas på KIA-index?

– Det bästa med att listas på KIA-index är att det blir lätt att få en jämförande överblick mellan olika varumärkens och sajters trafik. Det blir en rättvis valuta att jämföra för såväl oss på produktionssidan som för annonsörerna.

 

Mer från #KIAKOLLEN
Mediekompaniets produktägare: Styrkan ligger i relationen med läsarna

Gå med i KIA-index du också!
Vill du säkra din plats i internets kommersiella epicenter? Så går du med i KIA-index