Nöjesguidens webbchef: Vi behövs mer än någonsin

Varje vecka tar vi pulsen på två spännande sajter eller nätverk som listas på KIA-index i #KIAkollen. Nöjesguidens webbchef Pelle Tamleht har fått svara på frågor denna gång.

Hej Pelle! Vad är det bästa med ditt jobb?

– Att det händer saker hela hela tiden på och med internet, det är roligt. Mitt jobb blir aldrig någonsin tråkigt.

Varför kommer 2015 att bli ett bra år för Nöjesguiden?

– För att vi behövs mer än någonsin. Ingen gör det vi gör i dag, med en lika stark röst.

Vad tror du att annonsörer kommer att efterfråga i framtiden?

– Trovärdighet hos publicisten och engagemang hos läsaren.

Vilket är det främsta skälet att ni listas på KIA-index?

– Mycket på grund av den första punkten i föregående fråga.

Mer om Nöjesguiden
Varje vecka finns Nöjesguiden listat på KIA-index.

 

 

Mer från #KIAKOLLEN

Omnis försäljningschef: Vi erbjuder ett native-format som engagerar en stark målgrupp
HD-Sydsvenskan: Den lokala förankringen gör oss unika
Egmont: Det är tryggt att jobba med några av branschens bästa
Frida förlagschef: Paketlösningar är win!
Mediekompaniets produktägare: Styrkan ligger i relationen med läsarna
Nouw Medias vd: Vi ville ha ett namn som fungerar utomlands

Gå med i KIA-index du också!
Vill du säkra din plats i internets kommersiella epicenter? Så går du med i KIA-index